piątek, 29 czerwca 2012

Wakacje...i ombre


WAKACJE KOCHANI !
Bez spiny luźno, bawcie się z nami, zanim będzie za późno 

Rozpoczęło się to na co tak długo czekaliśmy ! Pewnie na większości blogach pisze o rozpoczęciu wakacji. Bo kto się z tego nie cieszy ^^ Od września witać pierwszoklasistów i tą dzieciarnie. chyba że zmienię szkołę ^^  W środku lipca jadę do Niemiec, a potem lecę do Turcji. Aśe nie mogę doczekać <3

Od niedawna jestem zakochana w ombre. Wszystko, paznokcie, ubrania a szczególnie włos <3 W wakacje zrobię sobie niebieskie. Narazie mam zielone z pasteli ;) A teraz czekam aż w wakacje będzie się coś ciekawego dziać <3 Ombree 




ombre nails / biała baza + rasta




14 komentarzy:

  1. Ach te fioletowe włosy są cudowne ! ;) Właśnie mam zamiar sobie takie końcówki zrobić ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. tak, ombre jest genialne ;d
    obserwujemy? ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeeej końcówki *.*
    + Obserwuję, mogę liczyć na to samo ? z góry dziękuję !
    http://codziennosc-agi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam . Ja chcę sobie zrobić tęczowe końcówki .
    Dodasz się do obserwatorów na moim blogu ?
    Zapraszam do mnie :
    szalone-moje-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. naszijuz.blogspot.com
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Megaaa blog .! ;D
    Będę tu częściej wpadać :)
    Zapraszam do mnie :
    http://invented-a-magical-world.blogspot.com/
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny bloog ^^

    http://jedenwielkismile.blogspot.com/

    Zapraszam na mojego bloga.Dopiero zaczynam ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ombre zarówno na włosach jak i paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna notka, każda twoja notka jest bardzo dobra. klaudie-clauudie.blogspot.com obserwujemy :) ?

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny blog .
    zapraszam do sb.
    www.agatss.blogspot.com

    + obserwuję <3 .

    OdpowiedzUsuń
  11. Także uwielbiam ombre :-)

    zapraszam:
    www.1juulie1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. super wyglądają te końcówki na włosach ;)

    zapraszam do mnie
    agnieszka-gajewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ombree . ♥
    Podoba mi się . ; D
    Dodaję się do obserwantów i liczę na to samo u mnie .
    Zapraszam do mnie http://naturalnieee-malinowaa.blogspot.com/
    Jeszcze raz zapraszam i pozdrawiam . ; ))

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam takie włosy na stałe , mam blond włosy obecnie z granatowymi końcówkami.
    Miałam już czerwone, różowe, fioletowe mam zamiar próbować czarnych, miętowych i brązowych końcówek. Zapraszam do mnie na bloga http://perpetua18.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń