środa, 13 czerwca 2012

Jeje. POLSKA !

Czekamy na ostatni mecz Polski, który się odbędzie z Czechami w sobotę ^^ Narazie kibicujmy innym. Pffpff...męczy mnie ta szkoła, a teraz trzeba poprawiać oceny :c jeszcze kilka dni i WAKACJE !

W NIEDZIELE KONCERT <3

Teraz modne są vansy. Co o nich sądzicie ? Mi one osobiście do gustu nie przypadły, ale niektóre wzory są bardzo ciekawe. Wole trampki i conversy <3 W mojej szkole dużo osób je nosi. Dziewczyny jak i chłopcy. A wy je posiadacie ?




Vansowo ;33


4 komentarze:

  1. Ja też idę na ten koncert Lady Pank i Grubsona w Rybniku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie przepadam za Vansami ; )) Ale każdy ma swój gust . ;)
    http://nous-avons-un-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj Vansy to mi się marzą *.* Cudne są

    OdpowiedzUsuń