piątek, 16 marca 2012

Z ostatniej soboty

Nie było czasu żeby tu wejść. Cały tydzień nauki, a nawet po weekendzie nie było chwili. Ale jeszcze dodam coś z ostatniej soboty. Więc krążąc po mieście, po drodze wstąpiłam do Focusa. Co się okazało, to to że sobotnim gościem była Kasia Cichopek. Był także pokaz mody Doroty Williams. Z Kasią mam zdjęcie, które wisi na ścianie, a z pokazu mam zdjęcia, słabej jakości bo robione aparatem z telefonu.


Jeszcze jedna ważna rzecz :)

A mianowicie prośba. Jeśli macie Facebooka, a pewnie większość ma miałabym prośbę, abyście zagłosowali na moją kumpelę. Nazywa się Aleksandra, jej pozycja -  8

Wystarczy polubić stronę i zagłosować na pozycję 8.  Byłybyśmy bardzo wdzięczne.

A oto link CLICK

Miłego weekendu < 33

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zdjęcia pokazowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. stylizacje strasznie nowoczesne ;D
    jakbyś mogła to wpadnij http://nemosiascie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kolory w stylizacjach. :)
    Dodaję do obserwowanych.:)
    Zapraszam do mnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zdjęcia !

    Zagłosowałam na nią, jest zdecydowanie najładniejsza !
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń